زندگی شاید هم مرور مرگ

بی تو زیستن ، چیزی جز مرور مردن نیست

زندگی شاید هم مرور مرگ

بی تو زیستن ، چیزی جز مرور مردن نیست

برای روز میلاد تن تو

اصلا دلم نمی خواهد به این موضوع فکر کنم که زندگی بدون حضور تو چگونه می توانست باشد.

قطعا زندگی بی تو هیچ جذابیتی نداشت.

بی شک دنیای من بی تو سرد و بی روح و تاریک بود.

نازنینم بی نهایت سپاسگزار تو هستم که پا به این گیتی گذاشتی و چون خورشید عالم تاب به زندگی من گرمی و روح و روشنی بخشیدی.

هیچگاه عشقت از لوح دل و جانم زدوده نخواهد شد بهترینم.

تولدت مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
خیلی هم دور،نه شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 15:49

تولدت مبارک ،دلخوشی میخواهد،آسمان آبی میخواهد ، گل میخواهد، عشق میخواهد ، کسی را میخواهد که برایت کیک بخرد ، شمعت روی کیکت راروشن کند و ازتو بخواهد قبل از فوت کردن شمعت آرزو کنی. تو آرزو میکنی همیشگی بودن حضورش را و شمعت را فوت می کنی. تولدت مبارک دل میخواهد، همدل میخواهد.من بیشترازهروقت دیگری تنهاهستم. نه دلی برایم مانده و نه دلداگی ای واین یعنی تمام تمام من .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد